Banko, generalforsamling og glædelig jul

Kære medlem

Allerførst vil vi ønske dig og din familie en god jul og et godt nytår og vi glæder os til at se dig i 2017.
2016 har budt på mange forskellige arrangementer og vi glæder os til at trække i arbejdstøjet for 2017.

Men vi har også lidt nyheder:

Bestyrelsen skal have ny bemanding, da vores formand har valgt at stoppe, bl.a. fordi hun nu er blevet formand for avlskomiteen i Dansk Islandshesteforening. Nye kræfter må til, ikke nødvendigvis som formand, så overvej om du kender en flere, der vil være med i Skeifas bestyrelse. Det er vigtigt for klubben og du må også gerne melde dig selv.
Generalforsamlingen afholdes torsdag aften den 23. februar på Vissenbjerg Storkro, hvor vi som de sidste år inviterer på mad inden selve generalforsamlingen. Se indkaldelsen her.

Ny hjemmeside er tæt på at blive tilgængelig
Vores nuværende hjemmeside ophører og en ny og mere spændende hjemmeside er på vej. Så inden længe vil det se anderledes ud på du åbner www.skeifa.dk. Line Hansen har stået for layout. Der arbejdes pt. med fotoalbum mv. For at siden kan være aktiv, er det vigtigt at du som medlem bidrager med historier, nyheder og fotos.
Du skal regne med ca. 5 dages ekspeditionstid. Indtil videre er det Line Hansen og Anette Henner, der redigerer og de får begge mailen, når du sender tilnyheder@skeifa.dk.

Sæt tid af til at se på den nye hjemmeside. Den bliver omdrejningspunktet for klubbens faste informationer og historier.

Banko den 13. januar i Dalumhallen, Odense

Hallen ligger tæt afkørsel fra motorvejen, så det er nemt for alle.
Vi mødes kl. 17.30 til fællesspisning – det koster 70 kr. for medlemmer og 100 kr. for ikke medlemmer
Banko starter kl. 19.00: 10 kr. pr. plade + amerikansk lotteri (5 lodder for 10 kr.)
Drikkevarer kan købes til rimelige priser.
Der er kaffe- og kagepause (inkl. i prisen)

Arrangementet er åbent for alle, – så tag gerne familie og/eller venner med.
Husk kontanter og gerne lige penge! Mange fine præmier, såsom: undervisning, kunst, gavekort, løg og meget, meget mere….
Tilmelding via Sporti, senest d. 6. januar. http://www.sporti.dk/event/activity.php?id=4392
Dalumhallen , Mejerivej 1, 5260 Odense S.
Kontakt Rikke Sølvberg (4032 1050) eller Jens Syrach (2176 7690) ved evt. spørgsmål.

Vel mødt til en hyggelig og sjov aften

Mange hilsner fra bestyrelsen i Skeifa

Leave Comment